sevalkatk ayyy canlandı gözümde o günler o kadar ağlar uyumazdiki ben kahvaltı yapamazdım eşim öğle arasında gelir tutardı da hemen ihtiyaçlarımı giderirdim yarim saat . Çoğu zaman dışardan yedik içtik ki söylesen inanirmisiniz elimde dürümü yiyemezdim o kadar çırpınarak ağlardı kucakta uyurdu ama dimdik bı şekilde azicki eğim versem katıla katıla ağlardı uyurken dimdik otururdum uyurken .tabiki hala huzru vermiyo ama daha rahat ama daha yorucu günler geliyo.ben hala yemek yaoamam tezgahın inune geçtim mi krize girer onuda tezgaha kıyarım bir sn durmaz yine bişey yapamam yere koyarım pacalarimdan çeker ağlaya ağlaya. Gündüz hala elimi tutarak uyur uyrkende bişey yapamıyorum hala hicbisey yapamıyorum. Güç beka pilav makarna menemen khvakti ara sıcak tarzı hafif çorba vs yapabilirsen ö gün kral biziz çünkü biktik dışardan yemekten. Eşim bazen fırın yemekleri yaptrr 2-3 günlük bazen kahvalti iş güç te hak getire. Canı sağolsun buna şükür