selamunkavlen yasmiiina bende aşırı unutkanlık başladı . Şimdi çalışmaya başlasam sınav zamanına kadar unutmaktan korkuyorum . 6 ay kala başlasam çok mu geç kalırım ?
080922 Annisi24 Türkçe öğretmenliği mezunuyum iki çocuk nasıl çalışıcam bilmiyorum kışın yavaştan başlamayı düşünüyorum. Seçim 2027 de olursa bi ihtimal 2026 puanlarıyla alım olabilir
Annisi24 zencefillikurabiyeadam test kitabım önceki seneden yepyeni duruyodu 🤭🤭 bu güne kısmetmiş zorda olsa başladım 😊
Annisi24 [silindi] bende önlisans cocuk gelisimiyim, ama açıkçası memurluk tarzı islere yönelmek istiyorum
[silindi] Annisi24 evet bende istiyorum ama diyelim puanım yüksek geldi ne tercih yapıcaz nasıl yapıcaz pek bi bilgim yok maalesef baya zaman oldu okulla arama mesafe gireli 🤦🏻♀️
Annisi24 Pamuk_bebegim42 test kıtabım gecen seneden, konu anlatımını kırtasiyeden aldım. Çok pahalılar tek tek alıp birleştiricem diğer dersleri 🥲
Pamuk_bebegim42 Annisi24 Bende şimdi Trendyoldan sipariş verdim birde antrenmanlarla matematik aldım onunla başlayacam bakalım
Annisi24 Denizmavisi bende 85 90larla atanamayanları görünce bi keyfim kaçtı açıkçası. Ama hedefim memurluk tarzı oldugu icin denemek istedim
Annisi24 selmagokk cok yenii 🥰🥰 uyku düzenleri oturdukca zaman yaratabilirsiniz kendinize. Uyku dışı cok verimli calısabilecegimi sanmıyorum bende.
Annisi24 Peki ya benim heyecandan ders videosunu 1. Bölüm yerine 2.den baslamam. Başta demistim ama ilk konuyu neden atladı diye. Alışırım dimiii 🤣🤣🤣🤣