Gul-42 nohutcu yani sanmıyorum regl de koyu cıkacak diye bır şart yok bu arada suphenız var mı korunmasız mı oldu ıstıyormuydunuz
irsemiaa nohutcu evet var gibi daha koyu olması gerekiyor diye düşünmeyin geç yumurtlamışsınızdır muhtemelen
Suzan2115 nohutcu bazı test sonuçları doğru vermiyor benim kaç gün geçmişti yaptım iki çift çizgi belirgin bi şekilde çıkmıştı sonra kan testi yaptırdım negatif.Prodoctor marka en iyisi sonra onunla yaptığımda negatifdi.
nohutcu Suzan2115 evet doğru diyorsunuz onunla da yaptım bi kaç gün önce yine çok silik çizgi çıkmıştı ama kendi çizgisi mi yoksa silik bir çizgi mi emin olamıyorum
Bebikoluhayatim nohutcu bence 2 3 gün daha bekleyip erken gebelik testi yapın benim öyle çıkmıştı hafif silikti
cauuv2 nohutcu istiyormuşsunuz insallah vardır diyelim😍 bana da haber verirmisiniz kan sonucunuz cıkınca? Hayırlısı olsun🥰