nohutcu  Teste bakar mısınız ilk 10 dakika da çıkan sonuç bu kendi çizgisi mi çok mu yeni bilemedim
ipeksiiimom nohutcu ben regl günümden önce kaset testle yaptım kıpkırmızı çıktı sonra erken gebelik alayım bir de dedim regl günümde yaptım onda böyle silik çıktı normalde tam tersi olması lazım bence pozitif gibi görünüyor
sibelkilic nohutcu erken sanırım gebelıgın olabılır bende suan 3 gun regl gecıkmesı var beklemedeyım umarım olmaz
gg3848 nohutcu geç döllenme olabilir ben kızımı 5 haftalık öğrendim buna rağmen silik çizgiyle öğrendim belli olmuyor kan verin bence
Gul-42 nohutcu yani sanmıyorum regl de koyu cıkacak diye bır şart yok bu arada suphenız var mı korunmasız mı oldu ıstıyormuydunuz
sibelkilic nohutcu hayır yapmadım henuz bazen spıralden kaynaklı gecıkme oluyor ay ay her ay hamıle sanıcak duruma geldık ama alıstım bu duruma beklıcem olursa regl sorun yoktur 😃
nohutcu sibelkilic benim de düzenlidir aslında ama döngüm ama çok net bir sonuç göremeyince de bilemedim