9793selaam kubra15mart hamilesin kuzum hiç yanlış olacağını sanmıyorum .bizde korunuyorduk rabbim olcak oldu mu spraille bile kalınıyor .şimdiden rabbim analı babalı büyütsün bunlar güzel şeyler 🤍 bu arada neyle korunuyordnz?
kubra15mart 9793selaam prezervatifle canım. Ne hissediyorum inan bilmiyorum o kadar şaşkınım ki. Rabbim nasip ettiyse vardır elbet bi bildiği diyorum sadece
JanJan_ kubra15mart ay biz de öyleyiz hala spiral taktırmadım peki çok afedersiniz geri çekilmiyor muydu?
ipeksiiimom miran69_ istiyordunuz yani. Ben korunuyorum ama korkuyorum hamile kalırım diye o yüzden sordum