Gokturkmom sezareyenle doğum yaptım ama 4 gün öncesinden suyum gelmeye başlamıştı, 4 gün normal kendi sancılarım oldu, suni sancı aldım ama hiç biri bana mısın demedi o kadar alışmışım ki o ağrıya😂 doğumdan sonra da 6.ayda regl olmaya başladım ilk bir kaç ay çok güzeldi ağrısız sızısız olup bitiyordu ama son aylarda özellikle mahvediyor beni Allahtan çocuk biraz daha büyüdü de öyle böyle idare ediyoruz