forumgurmesi cLearQueen kiracı isen hiç deneme. Ben kendi evim ama yinede kaldırmaya korkuyorum boya işi çıkacak diye.
bidebayilistersenferiya forumgurmesi off boya da mı kurtarmiyormus bizde kiraciyiz odasına yapmıştık 🥹
forumgurmesi bidebayilistersenferiya yani şöyle altı soyulduğu için direkt boya yapsanız da iz kalıyor. İnce bir sıva gibi o soyulan yerleri düzeltip üstüne boya yapmak gerekiyor:/
forumgurmesi cLearQueen evet bende cok beğenerek yapmıştım hala da beğeniyorum aslında ama sürekli değişiklik yapasım geliyor
Usnac1995 forumgurmesi Ayyy bende yeni oda yapıyorum birsürü aldım bir de, yatağının üstüne😔 Şuan yapmasam mı diye düşünüyorum Zaten 3-5 sene kalsa sonra evi boyarım o sorun değilde, sıva falan zor işler 😅
Yaseoo Usnac1995 hiç yapma bosver ben yaptım çıkarayım derken kötü oldu duvara çıta yaptığım için pek belli olmuyor. Ama bazı yerleri alçı gerekiyordu
Usnac1995 forumgurmesi Doğru, yeni yeni şeyler çıktıksa yapasım gelir kesin 😂 400 tlcik verdim iade mi etsem napsam bilemedim