forumgurmesi Kızlar kızımın odasına duvarlara stıcker yapıştırmıştım. Artık sıkıldım ikinci çocukla beraber biraz dekoratif değişiklikler yapacağım. Ama kaldırmaya çalıştım boya da kalkıyor gibi kabarıyor. Çıkarma yöntemi olan var mı?
hepyerdeyizz forumgurmesi fön makinesiyle isitinca çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam 🙄 bi dene istersen
Gunesnil_23 forumgurmesi Bizim duvarda yapışkanlı tablolar vardı maalesef izi kaldı evi boyattik mecbur
forumgurmesi Gunesnil_23 kaldırsam hepsini boyayım desem altında izler kalacak boya kapanmayacak tadilat gerekecek :/
Gunesnil_23 forumgurmesi Fotoğraf var mı çok kötü iz kalıyor ya çift taraflı bantla yapıştırmıştık Birdaha asla yapmam herhalde
ikibaloglanannesi forumgurmesi Aklıma saç kurutma makinası ile ısıtma yöntemi geldi. Ardındanda boya. Post yine de üstte kalsın🌺
Pirasalipuding forumgurmesi maalesef boyada çıkıyor . Mecbur tamirat lazım incecik bir alçı sonra boyayla düzelir
forumgurmesi cLearQueen kiracı isen hiç deneme. Ben kendi evim ama yinede kaldırmaya korkuyorum boya işi çıkacak diye.