perla_ maydanoz mu? Ne kadar değişik bi konuşma üslubun var. Ayrıca sana maydanozluk bişey yapmadım hayret etmişsin ya hayret edilecek ne var bunda dedim. Sizin gibiler sayesinde şu forumdan nefret ettim vallahi. Anonim ya ne de olsa ağzına geleni söyle oh ne ala. Umarım herkesle bu tarz şekilde konuşup saldırmıyorsun