LadyGaddar Gamzelikiz_34 Istisnasız her uyandığımda tüh yine rüya değilmiş gerçekmiş diyorum biliyormusun Annemin vefatı ve oğlumun hastaligi bana cok ağır geliyor Her yattığımda biten bir kabus olmasını diliyorum ama yok yine aynı gerçekler..
Ahlelele_Ahlelass LadyGaddar rabbim gönlüne ferahlık versin oğluna şifa annene de rahmet eylesin inşallah çok üzüldüm ya🥺♥️
bitboylum Gamzelikiz_34 kızımın olmadığı bir dünya düşünemiyorum. Eşim olmasa da olur ama kızımsız bir saniye yapamam
asellmiihramom Gamzelikiz_34 Ben olsam önce şok olurdum sonra yavrularımı düşünüp kalbim erirdi 🥹💖 Eşim tabii önemli ama çocuklar ayrı bir parça yokluğu çok ağır gelir Kesin sarılıp ağlamak isterdim 🫶🏻💖
Gamzelikiz_34 asellmiihramom tamam eşimizi seviyoruz ama evlat başka ya🥹💖💖ayyy dün geldi aklıma kdjdjdj😁