alchn ben sağlıkocaginda aldim bebegim çok huzursuz oldu sürekli ağladı ve ara verdim tekrar verdim baktım ki d vitamini yapiyo. sağlıkocagna dedim doktra cok huzursuz oluyo ağlıyor dedi imkansız yan etkisi asla yok dedi ama vermek istemiyorm 3 aylık oldu nerdeyse hic kullanmadim.ben şimdi vicdan yapyorum yanlış mi yaptım burda cok post gördüm d vitamini ile ilgili bilgilerinizi benimlede paylaşır mısınız ilk bebegim kimsede bisey demedi nede doktor diyo devam et baska bisey de onermedi bana
Tazeanne-25 alchn valla anacım bende hiç kullanmıyorum napayım eskıden ılaç mı varmış yazın güneşe bol bol cıkarırız gerekli vitamını alır allahın izniyle 👍🏻
Annesininpogacayanagi alchn baska d vitamini ilaçları var. Onu vermek istemiyorsan baska ver canım ama ver yani. Güneşten d vitamini alamıyor suan bebeğin en azından ilaçlardan alsın kemikleri icin önemli.
Ikrazumra19 alchn bingildak ve kemik gelisimi.icin cok onemli eczaneye sorup alabilirsiniz eskiden ilac mi varmis diyenlere bakmayin cunku eski ile simdinin hicbirseyi ayni degil kis gunu evden cikarmiyoruz gunes desen yok mutlaka ver ihmal etme
Derensk Malesef Bnde kullanmayı bırakt aynen dediginiz.gibi asiri.huysuz yapio ve verdiğim zaman kalasını.yapamiyor 3 bucuk.aylik baska bi marka denicem.eczneye sorup.alicam insallah
rkykrt Derensk bizde de aynıydı wellcate d vitaminine geçtik huzursuzluğu vs gitti. Kaka için de bi gün verip bi gün vermedim bazen yapabilsin diye öyle öyle alıştı bünyesi , vermeyi ihmal etmeyin ama ya önemli baya.
Deletedmom114 Kış bebeği olduğu için, bıngıldak için çok önemli canım 💁🏻♀️ başka d vitamini kullanabilirsin ocean, wellcare gibi
DorukHilal D vitamini bebeğin gelişimi için diş sağlığı kas bağışıklık hepsi ile Bağlantısı var ilerde yürümesi için büyük etken.. eğer verdiğiniz marka rahatsız ettiğini düşünüyorsanız tamamen katkısız sadece zeytinyağı içerikli olan wellcare kullanabilirsiniz.. kesinlikle yanlış yaparsınız vermemekle biz büyüklerde bile bi eksiklik nasıl etkiliyor yavrunuz daha gelişim aşamasında ..
Sum87 DorukHilal evet size katılıyorum ama siz d vitaminiyle mi büyüdünüz ? Bir eksikliğini yaşıyor musunuz
Sum87 Bende kullanıyorum ama ara ara unutuyorum ama şu da var biz d vitaminleriyle mi büyüdük sağlıklıyız çok şükür 🌸
Gorkemm alchn sağlık ocağı bize hiç d vitamini vermedi ama kendi doktorumuz ocean verdi. Onu kullanıyoruz hiçbir yan etki olmadı kızım 14 aylık ve haka kullanıyoruz. D vitamini çok önemli ve sadece güneş ile alması mümkün değil. Biz bile yetişkinler sadce güneşten alamıyoruz d vitaminini. Ve d vitamini eksikliği ciddi zararları var gelişim açısından
DorukHilal Sum87 Evet büyümedim ama şimdiki çocuklar gibi eve tıkanıp kalmıyorduk ki güneş yüzü görüyorduk bütün gün sokaklarda güneşin altında oynuyorduk.. d vitamini alıyorduk Meyve sebze bu kadar değildi köyden gelen organik besinleri yiyorduk kendi adıma konuşayım.. ama tabii sizin evladınız en son karar gene sizin ...
Kaveda alchn kemik gelişimi ve bıngıldak için önemli diye biliyorum vermeye çalışın siz başka bi marka deneyin d vitamini belki o huzursuzluk yapmaz
Bugra_moms D vitamini çok önemli .. ocean kullanabilirsiniz sadece zeytinyağı ve d vitamini içeriyor ..kullanımı da çok kolay ister fısfısla ister damlama aparatıyla verebilirsiniz.. fiyatıda çok pahalı değil 35₺ ydi en son aldığımda baya da gidiyor
Zeyneb_rima alchn evet bende kullanıyorum ocean400 olanından bencede kullanın aksatmayın derim kemik gelişiminde faydası var meslaa geç çıkan dişleri bazıları d vitamini almadığı için diyor ama bence kullanım pahalı değil bide çok gidiyor 😊 bir şişesi
Ates_mami alchn kullanmanız gerekiyor. Hatta bizim doktorumuz kış döneminde yetişkinlerin bile kullanması gerektiğini söylüyor.