mercankus bir kere beni de aradılar tarifeniz bitmek üzere değiştirelim diye bende bir eşime danışın dedim eşimi aradılar eşimde karıma sorun demiş işte pahalı gelmişti bana. Sonra bir baktım tarifem değişmiş. Bende aradım şikayet hattını 1 saat bağlamadılar beklemen gerekiyor. Sonra dedim ki tarifen bitecek dediler 4 ay daha varmış dedim ayrıca hattı ben kullanıyorum kabul etmedim dedim. Benim kabul etmediğim bir tarifeyi nasıl onaylarlar dedim. Şikayet talebi oluşturdum. 2 saat sonra döndüler ses kayıtlarını dinlemişler tarifemi geri çekemediler ama dört ay indirimli gösterdiler. Ama şikayet hattına bağlanmanız lazım müşteri temsilcileri yapmıyor bir şey. Eğer gerçekten bilgilendirmede size yanlış bilgi verildiyse ses kaydından dinlenmesini talep edin. Aksi takdirde tüketici mahkemesine gideceğinizi söyleyin.