Hercai88
sizin için hayırlısı böyle olmuş☺️ Boşverin herkes bi yorum yapıyo. Ben de son ana kadar direndim ama bebeğimin kordonu dolanmıştı. 41 de ve Kanalda da değildi. Mecbur epidural sezaryen oldum. Artık eski biz değiliz, anneyiz. Normal doğumda hemoroid ten aylarca oturamayanlar oluyor. Doktoruma normal istiyorum dedikçe hayırlısı olsun o nası gelmek isterse derdi. Gerçekten öyle🥰