Ayse6658- benim de ilk 5 gün feci şekilde baş ağrım oldu hatta emziremeyecek derece de serum iğneyle geçirdim ama sonrasında geçti çok şükür %10luk kısımda baş ağrısı oluyormuş o dilime girdim 😂 onun haricinde şuanlık bebeğimin altını değiştirirken hafif bel ağrım oluyor ayakta olduğumda başka birşey yok herkeste farklı bi iz bırakıyor sanırım