sedaki bi doktor arkdasım parmaga yapıştırıp vermiş. Ama ben meme işe verdim cünkü sütüm azdı ve emdikce hem artmasını hemde mamayı daha az içmesini istiyordum. 1,5 aylıkken 4 saatte bir 30/40 cc anca veriyordum çünkü benden de emiyordu. 2,5 aylıkken emzirme danısmanı inceledi bir memeden 60 cc rahat geliyordu mamayı bıraktık.
Yani özetle meme daha iyi. Ama yapıştırmadım hiç. Önce emzirmeye baslıyorsunuz güzel tutunca iki dudak arasında ucunu 4 yazan yere kadar ittiriyorsunuz (medikalden alıyordum eds leri en ince olandan). Diyelim ki ilk basta memeyi tutmuyor tutsada emmiyorsa memeyi agzına bi sekilde dayayıp yagmur yagarcasınq sırınga ile mama boşaltıyorsunuz o sırada onu emerken sizi tutuyor. En fazla üç güne halloldu bizim ama daha küçüktğ bebeğim hemen geri döndü.
Bu anlattıklarım emzirme danısmanının yaptırdıkları idi. Devlet hastanelerinde ücretsiz oluyor bi bakın derim