Anneler ben 3.5 aya kadar emzirebildim 2 aylıkken red başladı uyutuo emzirme topta zıplayarak emzirme hepsini yaptım. Ama artk şimdilerde anlıyorum ondönem kaka hep mukusluydu bence çocuğun alerjisi vardı rahatsz olduğundan emmiyordu. Sizde bu süreci iyi değerlendirin bnce biraz süt ve yumurta diyeti yapıp deneyin belki rahatsızlığı geçince emer ben çok üzgünüm bu sebepten söylemek istedim bilemedim o dönem