elaylina Rabbim verdiyse vardır bı hayrı. Rızkını da verir. Bende 3. Ye gebeyim . Bugün aldırmak için doktora gittiğimde bebeğimi gördüğüm an vazgeçtim , eşim de beni çok destekledi yicegi bir tabak yemek onun için öldürmeyelim bebeğimizi dedi moralim sifirdi doktora giderken kesin aldırmak için gittim . Ama elini ayağını başını görünce o monitörün karşısında yatmak istedim izlemek istedim onu. Çok değişik ama çok muhteşem bişey. Siz daha 2. Olucak . Rabbim bi şekilde kapı açıyor. Tavsiyem aldirmamaniz ama sizin hayatınız sizin kararınız inşallah herşey için hayırlı olur sizin için.