Hikmetinden sual olunmaz da vermesin ya, gerçekten sizin gibilere evlat vermesin Allah.
Daha 11 gün önce “2. çocuk için acele mi ediyorum” diyerek başlık açmışsın. Belli ki korunmuyorsun. Şimdi de bir mucize gerçekleşmiş gibi hamileyim deyip onu düşürmek için çözüm arıyor, çözüm soruyorsun. Kürtaj olacaksan da ol, senin kararın ama tıbbi olmayan yollarla düşürmek için nasıl soru sorarsın? Çocuk oyuncağı mı bu gerçekten? Ne denir ki bu zihniyete? Yazık günah.