Benim kızım da tam 10 aylık 7.400kg doktorumuz persentili düşük ama zaten doğum kilosu düşük olduğu için sorun değil dedi. Özellikle bu konuda kayınvalidem beni çıldırtıyor her gittiğimizde bu çocuk gözüme daha da zayıf geliyor diyo çocuk sağlıklı olsun gelişimi iyi olsun demiyor sürekli ağzına bir şeyler tıkmaya çalışıyor. Bebekler 6. Aydan itibaren özellikle emekleme, ayağa kalkıp tutunma yani hareketliliği çok arttığı için kilo alımı otomatik olarak çok azalıyor aslında sağlığı ve gelişimi iyiyse kilosunu kafaya çok takmamak lazım🥲