Merhaba anneler kızım 11 aylık 7,5 kilo son 3 aydır kilo alımı durdu Infatrini mama (raporlu mama) kullanıyor 5 aydır iştahına da öyle çok kötü diyemem ama almıyor çok minik duruyor çok üzülüyorum çok çok minik duruyor yaşıtlarından her gün kızıma bakıp ağlayasım geliyor 😔