Eymene Bacakları ayrık ve size oturuyor gibi gelebilir ama zaten bacakları M şeklinde ve sırtı da C şeklinde olmalı. Ergonomik kangurularda öyle oluyor. Diğer kangurular bebeklerin kalçası için çok zararlı. Ben başka marka bir kanguru kullanıyorum. Yenidoğan ayarı dışında bir de kol kısmının 6 aydan önce ve sonra kullanılacak şekilde ayarı var. 6. Ay ayarından sonra tam oturuyor gibi oldu benim oğlum. Artık sırtımda bile gezdiriyorum, ikimizde çok keyif alıyoruz ☺️ Sizin de tereddütleriniz varsa internette her markanın kullanımı hakkında videolar oluyor onlara bakabilirsiniz.