asaf3467 ya bi cesaret tekrar olun inşallah rahata ermek hakkınız maddi olarak çok zor ama yine de tekrar düşünün 🙏 bebeğim daha 9 aylık kız kardeşim var yanımda elim den geldiğince istirahat ediyorum inşallah bir an önce toparlarım bugün 5. Günüm fön makinesiyle her kurutuyorum ama süreç çok yorucu imiş doğum bile Bu kadar zor değildi 🥲