2 normal doğum yaptım ilk doğumda dikişlerim tutmamıştı sağ tarafa doğru çukur vardı vajinam çok genişti sonunda olup kurtuldum ama 4. Günümdeyim ve aynayla baktığımda sonuçtan pek memnun değil gibiyim perineplasti ve vajinoplasti oldum popomdan sağ tara doğru dikiş dolu genişlik yok fakat keşke labioplasti de olsaydım kaldırabilir miydim bilmiyorum bunlar bile çok ağır geldi ama yine de şiş azalırsa normale döner mi bilmiyorum ama verdiğim para inşallah boşa gitmedi ilk zamanlar böyle olması normal mi