sjhdje ilk aylar comfort kullandık( ilk ay bir kaç mama degistirdik en son comfortta kaldık yani 3 buçuk ay falan comfort kullandık) 5 aylık falan olunca optipro ya geçtik gayet memnunum kilo alımı normaldi bakalım 6 aylık kontrolde nasıl çıkacak kilosu. Zaten artık yavaşladı kilo alım durumu