gizematadeniz defnes32 ben mamaya 11. Ayda başladım ben de yeniyim ama sagdigim sütü içerdi. Onu da max 150 icerdi hep.
[silindi] defnes32 260 yeterli. Diğerini ilerleyen zamanlarda 2-3 yaşında devam sütü kullanımına göre alırsınız