asafimkavun eğer kendini anlatamıyorsan kendini tamamlayamıyorsa istediğini yapmaca Çok ani hareketler sıçramalar Karşısındaki insan zarar vermeler ya da bir nesneye zarar vermeler bunun gibi hareketler göz teması kuramıyorsa bir şeyi odaklanamıyorsa ve siz bağırdığınız zaman ya da yüksek sesle konuştuğun zaman sizin tepkilerinize bir cevap vermiyorsa bu otizm başlangıcıdır bana bunu kendi doktorumda söylemişti ve tek doktorla kalmayı birkaç doktora gezip birkaç doktorla götürün benim oğlum şu an 4 yaş 4 aylık ve ben bu testi öğrendiğimde benim oğlum 3 yaş 8 aylıktı ve ben şurada 8 aydır özel eğitim alıyorum ve Ayriyeten dil eğitim alıyorum Ben sade dil eğitimi ücreti ödüyorum ve şu an otizm raporunu bana düşük dediler doktorlarımız ve şu an Elimizden geldiği kadar çocuğum için her şeyi yapmaya çalışıyorum tabii ki her şey eğitimle bitmiyor her şey sizin evde bulunduğu ortam anneyle babanın uyumu onunla Anlaşması sizin çocuğunuza yaptığınız aktiviteler mesela çocuğunuza harfleri yüksek sesle söyleyebilirsiniz ya da önünüzde böyle meyveli kağıtlar oluyor renkli kağıtlar oluyor Onların rengini yüksek sesle söyleyebilirsiniz otizmli olan bebekler yüksek sesle anlıyorlar ve o yüksek ses onların çok hoşuna gidiyor beraber onunla hayvanları gösterebilirsiniz etkinlikleri yapabilirsiniz evinde bulunan nesnelerle bir özel eğitim de kurabilirsiniz
Elinizden gelen her şeyi yapabilirsiniz Tabii ki bu süreçte özel eğitim de önemli Eğer böyle bir tepkileri varsa çocuğunuzun lütfen başka Doktorlarda görüşün Çünkü belli bir yaş aralığı var Erken teşhis her zaman önemlidir