asafimkavun şoyle oluyor bu yakin bi tanıdığımın çocuguna cikarilmisti rapor otizm tanısından sonra 2 yasinda iken.şuan 7 yasinda çocuk yasötlarini yakaladığı icin rapor iptal edildi..Ama iptal edilmesi sizin ucretsiz ozel egitim almanızı aliyorsanız engelli maasini ve bazı indirim vs. Lerden yararlanmanızı sonlandırıyor.ama ilerde bazı meslek gruplari buyuzden kabul görmuyor cunku veri tabani ve gecmise dair bu sureci kayittan silmiyor..Arkadasıma bu bilgiyi vermisler bajsetmisti seneler once.ama.ewde yeteri ilgi yoksa,egitici ve kaliteli zaman gecmiyorsa ekrab vs var ise belkide uyaran eksikligidir.rapor cikarip ew icndeki durumlari degistrmezseniz egitimde pek faydali olmayablir.siz once nerde hata var,biz anne baba olarak nasılnilgileniyoruz,neler ogretiyoruz nasil oynuyoruz bunlari bi degerlendirin yanlis bsey warsa duzeltin ilerleme oluyor mu bakin.varsa yanlis eksiklikler duzeltmeden siz rapora kalkışmayın.ordaki 40 dk 1 saat surec geri kalan zamanda kalitesiz zamanlarla pek kolay fayda saglamayablir.kitaplari ayina uygun egitici kitaplati,oyunlar,etkinlikler,sosyal ortami hayatiniza alın ekran varsa kesin illaki etkisni gorursunuz