Gokturkmom bizimki ilk zamanlar gece çok kaka yapıyordu az az ama sık sık yapıyordu bende her emzirmeye kalktığımda önce bezini değiştiriyordum sonra emziriyordum tabii zamanla sayı azaldı bez değiştirme olayını da azalttık ama sanırım başta çok alıştırdığım için bezi çok tutmak istemiyordu 1 yaş civarı sabaha kadar tek bezle duruyordu tabii ama bazı bebekler çişini ıslaklığından da rahatsız olabiliyor belki gündüz kullanılan beze ek olarak gece emiciliği daha yüksek ve kuru tutan bir bez tercih edilebilir rahatsız oluyorsa