rsrs 7.aya nasil girdik herdey tepe taklak oldu surekli aglayatak uyanmalar yatagin ivinde fır fır donmeler ayakta sallamalar memede uyumalar sakinlesmeler hangi birini saysamki sabaha kadar memede kalsa kalir disimizde yok gorunirde bit huzursuzlugu vat ama.anlayamadim 😵💫simdilik yeni uyudi kac dk uyir bilemem gun icinde zombi gibiyim ayni Allah hepimizin yardimcisi olsun (amin)
Gokturkmom rsrs bizim 6.aya kadar herşey güzeldi sonra bir bozuldu bidaha eskisi gibi olamadık normalde sallamaz emzirir yatırırdım şimdi sallanmadan uyuduğu uykusu yok 🥲
kzlelma_eslem yagizsmom benımde gecelerı çok uyuyor ellemesem sabaha kadar uyur gece beslenmesi ne sıklıkla yapıyorsunuz ben dıyorum aç kalıyor benım kı Hıc uyanmıyor bıraz da zorlu süreç yaşadı dıyorum bırsey mı var 2 aylık olacak
yagizsmom kzlelma_eslem mama içiyor bizimki kendisi uyanmadıkça ellemeyin diyorlar benimki bir ara hiç kalkmıyordu 8 buçuktan sabah 8e kadar bende dayanamadım gece 12 gibi verdim uyurken. Şimdi kalkıyor 2de be 6da kalkıyor mama yiyip uyuyor
kzlelma_eslem Deletedmom_128 gece kaçta yatıyorsunuz ve beslenmelerı ne aralıklarla yapıyorsunuz benım kızım da uyuyor da ben aç kaldığını düşünüp uyandırıl uykulu verıyorum
Deletedmom_128 kzlelma_eslem ben 11-12 gbi gece uykusuna geçiriyorum . Sonra 4-5 gbi kendi kalkıyor bi de 7-8 gbi kalkıyor kendi . 10-11 gibi de güne başlıyor . Uyanmasa hiç uyandırmam . Çünkü aç olsa kendi uyanır diyor doktorlar
Deletedmom_128 mutluannisbebis anne baba olarak uykuyu seviyoruz . Bebekkende emip uyuyormuşuz . Belki genetiktir hiç bilmiyorum . Belki Allah ikinci çocuğu yapayım diye bunu kolay verdi😂
TalentedMom Gokturkmom daha 24 günlük emziriyorum(ağlaya ağlaya çünkü göğüs ucu çok kötü yara oldu ),sürekli memede kalmak istiyor önce kucağımda sallıyorum sarıyorum uyuyunca ayağımda sallıyorum mecburen oğlumda sallamamıştım Malesef sallamak zorunda kalıyorum asla uyumuyor nazlı kız
Gokturkmom TalentedMom tahin yağı kullanın göğsünüze mutlaka çok iyi geliyor ve bebeği göğüse güzel yerleştirin yanlış emdiği için de yara geçmez varsa göğüs kalkanı öneririm.
PeekaBoo_ Gokturkmom denemek lazım belki de sık uyanmalar sebebi gerçekten açlık değildir, ben geceleri çok fazla değiştirirdim bezini o yüzden gözlemleme şansım olmadı
TalentedMom Gokturkmom göğüs kalkanı içinde yorumlar iyi olmayınca vazgeçtim süt akıtıyormuş komple ağzına sokmaya çalışıyorum hatta eşimle tutarak emziriyorum ne yapacağımı şaşırdım
Gokturkmom Kitsu bebekler yeni bişey öğrendiğinde bunu belli bi süre tekrarlıyorlar dönme,emekleme,oturma,ayağa kalkma vs vs ilk başlarda garip geliyordu ama artık alıştım bunları yaparken gözleri kapalı oluyor genelde 🤣
3erkekannesi__ Gokturkmom büyük oğlum onlar kadarken gece bir defa kalkar emer uyurdu geri bakalım bunların düzeni ne zaman oturacak 😅
[silindi] Gokturkmom küçükler ya kıyamıyorum da memeden kesmeye ama uyuması 2 saati geçiyor artık çok yorucu olmaya başladı 😓