Pamuk_bebegim42 gizememre Bende açıktan bitirdim sizce atanma ihtimalim var mı çok istiyorum kpss çalışmaya başlamak istiyorum ama umudum da yok gibi bilmiyorum
hira0502 Pamuk_bebegim42 bende şu an açıktan tıbbi sekreterlik okuyorum tabiki atanabilirsiniz ama kpss’den en kötü 85 almanız lazım çünkü artık herkes tıbbi sekreterlik okuduğu için
gizememre Pamuk_bebegim42 neden olmasın canım alım sürekli oluyor bazen çok bazen az ama hastaneler açılmaya devam ettikçe tıbbi sekreter alımı durmaz umutsuzluğa kapılma KPSS çalışmaya başla bence
Pamuk_bebegim42 gizememre Çok teşekkür ederim canım inşallah dua ediyorum Rabb’im nasip etsin çok çok istiyorum çalışmayı