Kızlar selammm oğlum 13 aylık ve yavaştan tekrar iş hayatına dönmeyi düşünüyorum annem bana çok yakın oturuyor annem ilgilenecek zaten oğlum doğdu doğalı sağolsun hep ikimiz baktık oğluma bi diş kliniğine fotoğraflı cv mi atmıştım bugün dönüş yaptılar pazartesi görüşme için fakat benim daha önce deneyimim yok asistanlıkta belgem vs de yok bu şekilde böyle bir işe başlayan var mı aranızda?