Bu satırları ağlayarak yazıyorum anaokuluna başlıcak pazartesi günü ve bir haftadır ani kekeleme başladı zaten hiç istemiyordu anaokulu acaba diyorum bu yüzdenmi başladı kardeşi i kıskandığından dolayımi bu olaydan kısa süre önce köpekten çok korkmustu kendisine çok havlamisti çünkü dicek şu şekilde diyor yavrum çu cu cu çünkü sen dicek se se se sen diyor c s b harfleri yoğunlukla nolur destek olun başına gelen varmi ne yapmam gerekiyor anaokulunda çocuklar bu durumu farkına varıp üsteler mi beni neler bekliyor….