_alininannesi bestbaby2025 rota ile üç aşıyı aynı anda oldu oğlum hem de iki dozları da aynı şekilde oldu ağır gelmedi bize ama doktorunuz bilir tabi ki doğrusunu. Siz üç hafta en az ara verin sonra olur 6. Ay aşısını annesi. Çok geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻
bestbaby2025 _alininannesi tesekkurler canim doktor oyle diyince bende aksini yaptiramadim acikcasi agir gelir diye
sek_kahve bestbaby2025 aşılar ya aynı gün vurulur ya da araya 1 ay konularak vurulur. Normal yani arada 1 ay olması da