mamacitaa_ Miracam ben de 168 boyundayim kilo 81 evet verip tekrar çıktım bu kiloya 😂😂 diyet yapıp bırakıyorum ya
rachelgreen_ İştah kesici bir şeyler şart valla ama onu ben de bulamadım😅 Kilo konusundan bağımsız iltihtaplı romatizmayla ilgili bir şey sormak istiyorum siz de sık sık hastalanıyor musunuz ya veya çok kolay hasta olur musunuz öyleyse bunun önüne geçmek için yaptığınuz bir şeyler var mı?
Miracam rachelgreen_ Evet evet ama tedaviye başladım diye sık sık hastalanıyorum bağışıklık baskılayıcı iğne kullanıyorum şuan hafif bi enfeksiyon hastalığını daha zor atlatıyorum malesef henüz yeni başladım haftaya doktora gideceğim bunun için bi çözüm varmı sorucam unutmazsam inşallah dönüş yapacağım size sizde mi var yoksa bi yakınınızda mı?
mamado Miracam çok ciddi kalori kısıtlamasına gidiyorsunuz demek ki. Diyet yapmak yerine beslenme düzeninizi yavaş yavaş değiştirin, ikisi farklı şeyler. Beslenme düzeniniz değişirse hem içiniz rahat olur hem de akşama kadar bozmazsınız
Miracam mamado Aslında bi çok kez diyetisyene gittim kafamda oturmuş bi düzen var ama tatlı şeylere dayanamıyorum bu ara baya arttı bu düzene alıştırmıştım kendimi ondan bi anda vazgeçmek zorluyor sanırım
esmanur433 Miracam bende 160 boy 78 kiloyum ya bende vermek istiyorum önce sürekli atıştırmaktan abur çubuğu ekmeği kesmekten başlayacağım ya yoksa çok zorlanıyorum
Miracam esmanur433 Evet benimde ilk işim onları kesmek oldu şuan o yüzden krizlere girdim zaten paketli gıda aşeriyorum 😅 Bi waffle san sabastianda olabilir fjfj
erkekannisi2 Miracam canım ben de aynı 82 kıloyum hep 53 lerdeydım, ilk cocuguma hamilelehimde 35 kılo aldım. Ucuncu bebişimi dogurdum gtmıyor midem buyumuş heralde yemeden duramıyorum. Mesela sabah diyetteyım aksama guzel yemek oldumu ekmek olmadan uiyemıyorum
Miracam erkekannisi2 Benim hamilelik kilosu değil ya aksine hamileyken kilo veriyorum doğum sonrası aşırı yiyorum 9 ayın acısını çıkartıyorum resmen. Umarım veririz ama daha da ilerlemedn durdurmamız lazım
rachelgreen_ Miracam bir yakınımda var o da iğne kullanıyordu yetersiz gelmeye başladı 2 ayda bir serum veriyorlar şimdi
mamado Miracam bir anda vazgeçmeyin siz de, azaltın. Paketli gıdaları tüketmeyin, evde kendiniz yapın mesela. Ben de aynı yollardan geçtim o yüzden söylüyorum, azaltmak daha sürdürülebilir Oluyor
esmanur433 Miracam off evet tatlı ve ben fast food da severim lahmacun pizza istedi tüm gün canım ya resmen şaka gibi
erkekannisi2 Miracam evey yoksa cok zor olur vermemiz bi iki ay tutsak kendimizi kurtulucax bu kılolalardan
hilalibrahim16 Miracam sumak ve yoğurt yiyin yatmadan önce birde ekmeği kesmelisiniz benim fikrimce ben 54 kiloyum bilmiyorum bünyem böyle sanırım makarnayı pilavı ekmekle yiyorum eğer zayiflayamiyorsaniz da değerlerinize bi baktırın troid fln eğer o yavaş çalışıyorsa o yüzden de de veremezsiniz
Miracam hilalibrahim16 Yok vermede sıkıntı yok da devam etmekte sıkıntı var boğazımı tutunca veriyorum🥹 Yoğurt da o şekilde yiyemiyorum ya midem almıyo
hilalibrahim16 Miracam ama çok etkisi sabah kalkınca direk İshal yapıyor annem de çok kiloluydu öyle yaptı hep sizden daha fazlaydı hatta 98 küsur