Nhdemva benımkı önce gecelerı sallanmaya basladım yatak sallanıyordu geç yatıyorum uykusuzum dıye düşündüm hıc doktora çıkmadım bır yıl sonra gündüz sızın dedıgınız gıbı oldum denge kaybı yer ayağımın altından kayıyo gıbı falan tansıyn takıbı yaptım sıkıntı çıkmadı sonra uzun yolculuk yaptım bıe günde 20 saat sürdü gıt gel ben hıc hareket edemedım çok döndü heryer hemen KBB ye çıktım orda vertıgo dedıler gecedeyken tedavı olsaydım belkı gündüze gecmezdı ilaç kullanıyorum işte stres kaynaklı dedu doktor