derin0_ Anlayamadım. Bır yıldır ara ara bazı streslı zamanlarda gece sallantı hıssı olurdu uykuya dalarken bır ıkı haftadır gunduzlerı olmaya basladı korkutuyor benı streslı bı donemdeyım yıne depremden sonra olmaya başladı en çok . Sallantı seklınde oluyor yürürken falan sankı ıcımde boşluk var gibi kendıme yabancıymışım gıbı degısık hısler mafettı benı :( bayılacakmıs gıbı oluyorum
Sevinncc derin0_ olabilir babamda da aynısı olmuştu bi uzmana görünün derim . Tansiyon düşüklüğü de olabilir ölçtünüz mü tansiuonunuzu
maygirl derin0_ benziyor ,hatta zemin ayaklarinin altinda kayiyor gbi oluyor diyor yaşayanlar.as)a adım atamiyoruz flan derler.Bi doktora görunun ki tedavi güçleşmesin zaman kaybı durumunda.
OgretmenimKukla derin0_ Boyunda sıkıntı varsa o yapar. Fıtık düzleşme gibi. Panik atak yapar, kristal oynaması, meniere hastalığı, tansiyon, demir eksikliği, d vitamini eksikliği vs vs birçok sebepten olabilir.
Sevinncc Vertigo oldu babam nerdeyse 1.5 sene sürdü sürekli baş dönmesi mide bulantısı ve ayakta sabit durmakta zorluk vardı
OgretmenimKukla derin0_ Kan verip değerlerinize baktırın derim öncelikle. Onu düzenlerken diğer bölümlere gidersiniz. Boynunuzda ağrı yanma ya da bir problem var mı ?
nutellaa_ derin0_ fiziksel muayene yapılıyor parmağını takip ediyorsunuz gözleriniz kayıyorsa kristalleriniz oynamıştır manevra yaparak yerine koyuluyor