ozge2661 diloss642 ay yok benimki uyumuyo öyle maksimum 15 dk .. yatarak bi kaç kere bende denedim kustu bi kere korktum bende uyuyakalırım görmem duymam diye bir daha öyle emzirmedim .. sen yine çözüm bulmuşsun 😂
Alparslanmom__ diloss642 Benimde öyleydi canım bi tşörtünü yanına koy kokunu alsın. Hem bırak işin de kalsın benimki 10 aylık hala doğru dürüst bi iş yapamıyorum hep yanında istiyo beni bu zamanlar geçecek 😂😂
ozge2661 diloss642 buldum şimdilik iki gündür müslin ile uyutuyorum kucağımda sonra onunla koyuyorum yatapa onun sıcaklığı olunca uyanmadı bakalım ama umarım hep böyle devam eder 😂
betamom diloss642 düzeliyor merak etmeyin. Bizim ilk 3-3,5 ay öyleydi deliriyodum artık. Ama sonrasında düzeldi. 45 dk uyuyor ama o bile bana saatlerdir uyuyomus hissi veriyor
Hry-ayhn26 Kokunuza alıştı için yapıyor yanına kendi tsrt toka vb şeyleri koyabilirsiniz belki bu sayede uyur kundak gibi örtüsü varsa onu sırtından bacak arasına koyabilirsiniz o şekilde de rahat uyuyorlar