diloss642 çoğu anne bunu yaşamıştır bence. İlk kez kendi başına yarım saat uyuduğunda 3 aylıktı, sevinçten çıldırmıştım. Sonra alıştı işte tek uyuya uyuya. Bensiz uyumuyor diyip sürekli sallama kucakta tutma hatasına düşmeyin sadece, uyansa da yatağa koymaya devam. Özel bir problemi yoksa alışacak minik♥️