newwmommy Desteksiz bakmak inanın daha iyi kayınvalidem kırkım çıkana kadar yanımda kaldı keşke kalmasaydı dediğim çok oldu insanı bunaltıyorlar durduk yere strese sokuyorlar sonra neden sütün gelmiyor oluyor sizin yüzünüzden diyecen de. Neyseki gitti de rahatladım evet zorlanıyorum ama en azından kafam rahat