dygkkn rica ediyorum çok geçmiş olsun , doktorlardan biri bana söyle de dedi aslında , bebek doğar doğmaz her bebek için söylüyorum dedi kardiyoli ve nöroloji görmeli dedi , bu illa bir sorun var veya yok demeden . Aslında doğru söylüyor ama hangimiz yapabiliyoruz bunu.