Fasulyecik merhaba🌸 size eşlik etmek isterim bu yolda🥲
Bebeğim 10.5 aylık ve emerek uyuyor. Doğduğundan beri uyku bizim için inanılmaz zor, çok düzenli değil, uykuya inanılmaz direnmeler var ve de kısa uykular vs vs. 5 aylıktan beri uyku eğitimine cesaret edemiyordum en sonunda başladım birkaç ay önce ama ataktı, dişti derken uygulayamadık., saatleri ve rutinleri otursun dedik. Bu hafta desteksiz olarak uyutmayı denemeye başladık ama felaket ağladı. Birde beşik reddi başladı birkaç haftadır. Yani daha ne olabilir ki derken sürekli yeni birşeyler çıktı başıma🥲
Yeniden cesaretimi toplayıp denemem lazım benim de