10.5 aylık bebeğimle 2. Gün desteksiz uykuya hoşgeldiniz
Eveet ikinci gün yorumlarım şöyle
10.30da kalktı
Gündüz ilk uykusuna 13.40da geçti kırk dakika boyunca uğraşmış oldum. İlk başta rutinlerimizi yaptık emzirdim dalmasına yakın tekrar emmek istedi emzirdim
İkinci uykuya asla geçmedi 10dk sonunda zorlamadım
Gece uykusu için 25dk uğraştım ve uyku saatinde uyudu (22.30) yine rutinler yapıldı emdi öğlen olduğu gibi dalmaya yakın emzirdim
Şuan için popoya vurma pışpış emzirme bu şekilde gidiyoruz iki gündür hiç sallamadım ama sürekli sallanmak istiyor 🥲
Benimle başlayan olursa beraber takip ederiz