Busraae Misskokulum sagol canım doktorun tavsiyesi üzerine mi aldın bunu sormam gerekir mi acaba doktora kullanayım mı diye daha da kontrolümüze var
Mammakup cennetkokulumm ocean öneririm. Bizde pedia d de vardı ben kendime kullandım berbat. Keşke normal zeytinyağı da ocean gibi lezzetli olsa