Divayorgunxx zor bi hayatınız var evet bence de insan 25 sonrasında evlenmeli öncesinde kafa olarak tam oturmamış oluyor insan. Çocuklarınız küçük ve en zor zamanları ama bunlar hep geçecek benim de şu an 12 aylık ikizlerim var 5,5 yaşında oğlum var ikizler beni çok zorluyor ama büyük oğlum da bebekken öyleydi dünyam yıkılmış gibi hissediyordum bundan sonra hayatım hep böyle mi olacak diyordum ama hepsi geçti oğlum şu an arkadaşım gibi herşeyini kendisi yapıyor heryere rahatlıkla gidebiliyoruz uyku sorunları bitti. Şu an ikizler yoruyor ama biliyorum ki bu durum da geçici onlar da birkaç seneye abileri gibi olacaklar. Sizin de öyle olacak ayrı eve de geçince daha bi düzeniniz oturur arkadaş falan edinmeye çalışın çocuklarınızla parka çıkın sizi anlamayan bi eşinizin olması da sizi mutsuz ediyordur