Kızlar linçleyecek olan yazmasn lutfen.
Ben 18 yaşmda Anne oldum.17de evlendim.ben kendi benligimi kaybettim suan 2 cocuk annesiyim biri 3 digeri 1 yaşında cok zorlanıyorum cok sinirleniyorum sabredemiyorum.uyku desen ikiside zor uyuyan bi çocuklar .biri uyusa digeri uyandiriyor.kaynanamlaa yaşıyorum.ya bilmyrm piskolojim cokmus durumda adım atmaya mecalim yok ruhen yoruldum fizikende aynı sekilde.neden boyle hissedyrm ndn kendimi caresiz hissedyrm.evlqtlarim iyiki varlar onlari cok seviyorum ama keske biraz daha gec gelselermis ev yok bark yok 2 cocukla kv evinde sürün dur .evlendigmde daha cocukmusum hicbiseyin farknda olmadm bu kadar zorlugu dusunemedim.ergen cesareti derler resmen boyl olmuş.kendimi hic iyi hissetmiyorum .