Bebeğim 7 aylık 3 gün önce ateş halsizlik iştahsızlık ve burun akıntısı tıkanıklılık yaşadık doktora gittik ve bizimde testimiz pozitif çıktı şok oldum nasıl bulaş olabilir diye şimdi burayı okuyorum da ne kadar çok varmış meğer doktorda bu ara tekrar yaygınlaştı dedi serum kan ve burun yıkaması yapıldı calpol ve ibu baby fitil dönüşümlü verdim şuan iyi ama o halsiz ateşli hallerini hatırlamak istemiyorum çok ağladı çok yıprandı o kadar çok üzüldüm ki ama geçiyo çok şükür bize fitil çok iyi geldi Allah bi daha yaşatmasın bizede kimseye de