Benim bebeğiminde 3. Günü covid oldu oda 6 buçuk aylık şok salgın varmış yine eskisi kadar değilmiş etkisi ama küçük oldukları için kötü geçiriyorlar dolven ve calpol verdik düşürdü gibi oldu gece yine kötüledi hastaneye gittik fitil verdiler ondan sonra toparladı biraz ama hala burnu tıkalı serumla açıyorum her gün 3-4 kere herkese geçmiş olsun kesinlikle bol sıvı başka çözümü yok..