DenizAlpinAnnesi biz 5 ay dolmadan çıkarttık aynı şikayetler vardı bi haftaya kalmadı ikinci çıktı. Şimdi yine eller duruyo kulağınıniçin kaar sokuyor baş parmak veya iki eli birden soguyo ağzına 😅😅😅şimdi de çıkan dişlerinin bi yanindakiler çıkmaya çalışıyor. Allah kolaylik versin ben çok şikayetleri arttığında mesela sinirleniyo dış etlerini kaşıması aşırı artıyor tetagil diye bitkisel bi Granül veriyorum tavsiye de ederim bebisimi çok rahatlatiyor ☺