DenizAlpinAnnesi https://imgyukle.com/i/nlddW0 https://imgyukle.com/i/ntPxko https://imgyukle.com/i/ntPOJG cok huysuz eli hep agzina bi eli kulaginda daha 3 ay 18 günlük
[silindi] DenizAlpinAnnesi benim kızım 6 aylık 3 ayından beri eli ağzında günde 10 tane yakalık değiştiriyorum ve elini hep kulağının içine sokuyo çok huysuz hala çıkmadı dişi ama sizinki çıktı çıkacak gibi duruyo inşallah biran önce çıkar 🙏🏻
ilkmutluluk17 DenizAlpinAnnesi hayır diş değil ama yavaştan diş etlerini ayırmak için hareket ettikçe dişler acıtıyor olabilir ama çıkması için bayaa zaman var gibi görünüyor
DenizAlpinAnnesi [silindi] ya kulag agrisi mi acaba dis mi bilemedim elini azina sokunca otomatikman eli kulaginda
[silindi] DenizAlpinAnnesi diş kulağa ağrı yapar zaten benim kızım da öyle bi eli ağzında bi eli kulağında . Banyo yaptırırken su kaçırmış olabilirmisiniz
Annesininpogacayanagi DenizAlpinAnnesi bizimkide böyle 4 ay 16 günlük. Bi hırsla bütün yumrugunu sokuyor agzına ve kaşıyor. Elleri hep kıpkırmızı. Omzuma alıyorum kazagımı bile emiyor. Bizde cıkmasını bekliyoruz bakalım. Calgel kullanıyorum bu arada rahatlatıyor biraz.
Zynp-GA- DenizAlpinAnnesi dişleri yuva yapıyor ondan ağrıyordur çıkıcak gibi gözükmüyor şuan Allah bağışlasın çok tatlı maşallah
Tinimini DenizAlpinAnnesi Dişler gözüküyor ama daha çıkmasına var. Zaten kaşıntı huysuzluk önceden başlıyor
Deletedmom139 DenizAlpinAnnesi diş etleri yeni yeni kabarmaya başlamış biz bu şekilden 2 ay sonra diş çıkardık
Miranmzgn DenizAlpinAnnesi yani daha çıkmasına çok var. 4 aylıkken böyleydi doktor daha var dedi şimdi 6 aylık hala bsey yok
DenizAlpinAnnesi Miranmzgn doktora götürdüm kulaginda bisi yok dediler neden böyle yapiyor olabilir bi fikrinit varmi
HamzasMomy DenizAlpinAnnesi ohoo dişe daha çok var.. Bizim iyice belli oldu ama patlaması baya sürdü.. Ellerini ağzına götürmesi çok normal
DenizAlpinAnnesi HamzasMomy kulagina neden götürüyorki elini ayni anda doktora götürdüm kulaginda birsey yokmus
HamzasMomy DenizAlpinAnnesi tam olarak bilmiyorum ama çocuklar ara ara kulaklarını çekiyor bırakıyor. Bizde 11.5 aylığız yeni çıktı dişimiz. Ara ara çekiştiriyor hep kulaklarını hele uykusu varsa
hunilimomm DenizAlpinAnnesi diş gözükmüyor bizimkide öyleydi ama kulağı ağrıyor olabilir elini kulağına götürdüğünde sen elinle bi ovala eğer rahatlıyor kulağı ağrıyordur
hunilimomm DenizAlpinAnnesi bende gece acile götürdüm doktor diş dedi ertesi gün çocuk doktoruna götürdum kulak enfeskiyinu olmuş felan demişti damla kullandik geçmişti ama sizin ki küçük belki iyun tarzı yapıyordur