kelebek222 doktor daha iyi bilir dicem ama krem vermesi gerekirdi. Ayrıca bizim doktorumuz 1 hafta hiç dokundurmadı sadece ağrı kesici fitil verdik ve krem sürdük. 1 hafta sonra kantoron yağı veya zeytinyağı ile yağlayıp sadece üst bölgeyi geri çekme yapın yağlayın dedi. Alt kısımda bağ var oraya ellemeyin dedi. Şuan 18. Gündeyiz sabah akşam yağlayıp geri çekip tekrar eski haline getiriyorum. Zaten ilk gunler yaparsan taze yara çok acır o yapışıklık değildir muhtemelen